Polityka zwrotów
W Roise.pl oferujemy biżuterię, która ma towarzyszyć Ci każdego dnia – ale jeśli zmienisz zdanie, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Dbamy o Twój komfort, dlatego staramy się, by proces był prosty i przejrzysty.
Co można zwrócić?
- Zwroty przyjmujemy dla produktów nieużywanych, nienoszonych i w nienaruszonym stanie.
- Produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu, wraz z metkami.
Jak rozpocząć zwrot?
- Aby rozpocząć proces, napisz do nas na adres e-mail lub skontaktuj się przez formularz kontaktowy.
- Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy Ci instrukcje oraz adres, na który należy odesłać przesyłkę.
- Zalecamy wysyłkę rejestrowaną z numerem śledzenia.
Zwrot środków
Po przyjęciu przesyłki i pozytywnej weryfikacji produktu dokonamy zwrotu wpłaty. Pieniądze wrócą do Ciebie najpóźniej w ciągu 14 dni, tą samą metodą płatności, której użyłaś przy zamówieniu (chyba że poprosisz o inną formę).
Dodatkowe informacje
- Koszt odesłania przesyłki ponosi Klient.
- Adres zwrotu może znajdować się poza granicami Unii Europejskiej – szczegóły przekażemy po zgłoszeniu zwrotu.
- Zwroty są możliwe tylko po otrzymaniu przesyłki i weryfikacji stanu produktu.
Masz pytania?
Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz w naszym FAQ.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do nas – jesteśmy tu dla Ciebie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do nas – jesteśmy tu dla Ciebie.