Dostawa i wysyłka
Wysyłka
Każdy produkt Roise przechodzi staranną kontrolę jakości, zanim delikatnie zapakujemy go dla Ciebie. Niektóre modele produkujemy specjalnie na Twoje zamówienie, dlatego prosimy o odrobinę cierpliwości.
Standardowy czas realizacji to 1–3 dni robocze (nie wliczając weekendów i świąt).
Standardowy czas realizacji to 1–3 dni robocze (nie wliczając weekendów i świąt).
Dostawa
Standardowa dostawa na terenie Polski jest DARMOWA.
Paczki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost lub DPD.
Dla zamówień zagranicznych koszt wysyłki wynosi 19 zł.
Czas doręczenia zwykle wynosi 6–10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, w zależności od adresu i pracy lokalnych przewoźników.
W okresach świątecznych, podczas wyprzedaży lub z powodu opóźnień u przewoźnika, dostawa może się wydłużyć – maksymalnie do sześćdziesięciu dni roboczych. Jeżeli nie otrzymasz swojego zamówienia w tym czasie, wyślemy Ci produkt ponownie – oczywiście na nasz koszt. Roise działa w modelu dropshipping – oznacza to, że przesyłki są nadawane bezpośrednio z magazynów naszych sprzedawców, którzy często mają siedziby poza Unią Europejską. Po nadaniu paczki wyślemy Ci numer śledzenia. Dla bezpieczeństwa polecamy podać adres, pod którym ktoś będzie mógł odebrać przesyłkę – np. do pracy. Jeśli kurier nikogo nie zastanie, zostawi awizo lub informacje o odbiorze w punkcie.
Paczki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost lub DPD.
Dla zamówień zagranicznych koszt wysyłki wynosi 19 zł.
Czas doręczenia zwykle wynosi 6–10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, w zależności od adresu i pracy lokalnych przewoźników.
W okresach świątecznych, podczas wyprzedaży lub z powodu opóźnień u przewoźnika, dostawa może się wydłużyć – maksymalnie do sześćdziesięciu dni roboczych. Jeżeli nie otrzymasz swojego zamówienia w tym czasie, wyślemy Ci produkt ponownie – oczywiście na nasz koszt. Roise działa w modelu dropshipping – oznacza to, że przesyłki są nadawane bezpośrednio z magazynów naszych sprzedawców, którzy często mają siedziby poza Unią Europejską. Po nadaniu paczki wyślemy Ci numer śledzenia. Dla bezpieczeństwa polecamy podać adres, pod którym ktoś będzie mógł odebrać przesyłkę – np. do pracy. Jeśli kurier nikogo nie zastanie, zostawi awizo lub informacje o odbiorze w punkcie.
Masz pytania?
Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz w naszym FAQ.
Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, napisz do nas przez formularz kontaktowy – jesteśmy tu dla Ciebie, zawsze.
Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, napisz do nas przez formularz kontaktowy – jesteśmy tu dla Ciebie, zawsze.